E-book o online marketingu
E-book Základy online marketingu od Ivo Pačinka (15 let zkušeností s online marketingem) z Diginews.cz
- Know-how z 15 let zkušeností s online marketingem.
- 81 stran ve 12 kapitolách o online marketingu:
- cíle online marketingu,
- kanály a média online marketingu a jejich členění,
- způsoby cílení,
- formáty reklamy,
- nástroje online marketingu,
- vyhodnocování online marketingu a reporty,
- typy kampaní v online vs offline,
- zkratky z online marketingu.
- Připravený pro začátečníky v online marketingu a off-line markeťáky, kteří chtějí porozumět online marketingu.
- Získáte také newsletter Diginews o online marketingu, (max. 1x měsíčně).
- Pokud se vám nebude líbit, můžete se kdykoliv odhlásit.
E-book si můžete také zakoupit:
Elektronickou knihu o online marketingu si můžete také zakoupit za 350 Kč. Pro více informací napište na info@zakladyonlinemarketingu.cz s předmětem Zajímá mě e-book o online marketingu.
PDF ebook - elektronická kniha o online marketingu
Pokud se zajímáte o ebook o online marketingu nebo knihu o online marketingu, jste tady správně! Ebook v pdf získáte po přihlášení k newsletteru nebo po zakoupení. Ebook má 12 kapitol a 82 stran. Ty obsahují know-how pro začátečníky v online marketingu i markeťáky, kteří se chtějí (nebo musí) naučit i online marketing.
Ebook online marketingu zdarma
Preferujete know how zdarma? Na tomto webu najdete obsah zdarma a přístupný. :-)
Proč se vzdělávat v online marketingu?
Online marketing (či digitální marketing nebo internetový marketing) je nová marketingová disciplína. S rozšiřováním internetu do stále více oblastí roste jeho význam. Offline reklama (v televizi, rádiu či na billboardech) má sice svoje přednodnosti, ale v rozšířující se online přináší nové možnosti cílení a vyhodnocování. Velkou část aktivit můžete doměřit, vyhodnotit a na základě toho optimalizovat. Online marketing poskytuje spoustu možností, přesto pro markeťáky zaměřené na původní offline marketing a nováčky v onlinu to může být neznámý black box. Cílem tohoto ebooku je pomoci offline markeťákům a nováčkům v onlinu pochopit online marketing a usnadnit jim práci s agenturou nebo specialistou na online marketing.